Monday, January 20, 2014

Cari duit dari rumah

Ajukan kepada sesiapa saja, pasti semuanya setuju jika diwujudkan pejabat sendiri di rumah. Boleh dikatakan ia impian setiap manusia kerana logiknya, kita akan berasa selesa dan santai untuk bekerja di rumah. Abaikan rasa malas, memilih untuk tidur ataupun unsur negatif lain, apa yang penting kerja dari rumah.

Ia bukan budaya luar biasa khususnya di negara maju. Konsep bekerja dari rumah atau Small Office Home Office (SOHO) bukan perkara asing malah semakin diterima masyarakat.

Seiring dengan kemajuan dan kecekapan teknologi komunikasi dan maklumat (IT), semakin ramai individu khususnya yang celik IT mencuri peluang untuk bina kerjaya idaman dan mempunyai pejabat sendiri.

Macam saya, saya menjadi ahli shaklee. Alang-alang menjadi ahli, tak salah kalau kita promote kepada kawan. Saya sendiri mengamalkan pengambilan produk shaklee. Itu membuatkan saya lebih yakin dengan produk shaklee. Punya la bayar broadband mahal, xkan nak buat hiasan je. Sebelum ni pakai broadband semata-mata nak bermukabuku. So, sambil berfacebook, saya ambil la peluang untuk promote barang shaklee. Alhamdulillah, rezeki ada dimana-mana sahaja. Lepas la bayar broadband, bil air dan elektrik, siap ada balance lagi.

Dimana ada usaha, pasti ada kejayaan dan jangan cepat melatah. Alhamdulillah en hunsbnd pun join sekali setelah lihat hasilnya. Kita lagi la syok ada geng.

So kepada sesiapa yang ingin mencari duit sampingan, boleh la join shaklee.Tidak tahu cara untuk mendaftar? Jangan risau, saya akan membantu anda. Anda boleh la hubungi saya melalui:

Fb:  aisyah humairah
Page fb: lavenda shop



Gosip-Gosip