Tuesday, November 29, 2011

Astaghfirullah..!!


Astaghfirullah..!!
Astahgfirullah..!!
Astaghfirullah..!!
Astaghfirullah..!!
Astaghfirullah..!!
... Astaghfirullah..!!
Astahgfirullah..!!
Astaghfirullah..!!
ASTAghfirullah..!!!!

YA ALLAH sesungguhnya aku telah menzalimi diri ku sendiri dengan kezaliman yang banyak dan tiadalah yang dapat mengampunkan dosa malainkan ENGKAU maka ampunkanlah dosaku dengan keampunan dari sisi ENGKAU, dan kasihanilah aku, sesungguhnya ENGKAU MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA MENGASIHANI.....

Tiadalah aku takut dosa2 aku dengan ALLAH..!!
Kerana aku yakin ALLAH akan mengampunkan dosa2 hamba kerana DIA MAHA PENGAMPUN…!!

Yang paling aku takut adalah dosa sesama manusia..!!
Tiadalah terangkat dosa itu malainkan setelah kesalahannya dimaafkan orang tersebut…!!

No comments:

Gosip-Gosip